Fenyvesi Zoli és az About You kampány


 

Fenyvesi Zoli és az About You kampány

A következő interjúban Fenyvesi Zolit kérdeztük meg az About You kampányában való részvételéről. Köztudott, hogy az About You világa mára már a legelterjedtebb webshopok közé tartozik. Színes kínálatával robbanásszerűen jelent meg az országban, így nem véletlen, hogy a márkát több influencer is szívesen képviselte. A közösségi média különböző oldalain számos haul videót láthattunk a márka termékeivel kapcsolatban.

Fenyvesi Zoli, akit sokan Wheelchairguy néven ismerhettek, profiljából adódóan különleges módon mutatta be az About You világát követőtáborának. Instagram storyjában láthattunk egy fashion haul videót tőle, amely nagy újdonságnak számított munkássága során.

 A következőkben a Social Guru nevében kérdeztük meg arról, hogy mi ösztönözte arra, hogy egy divattal kapcsolatos kampányban részt vegyen.

A profilodon eddig ez volt az első ilyen divattal kapcsolatos tartalom. Mi adott ötletet, ahhoz, hogy egy ilyen kampányba bekapcsolódj?

Eddig is meg szerettem volna mutatni a követőtáboromnak azt, hogy fogyatékkal élőként is lehet valaki divatos és öltözködhet változatosan. A tartalmaimmal igyekeztem mindenkit, aki hozzám hasonló helyzetben van arra ösztönözni, hogy ezt bátran képviselje.

Az About You és a Social Guru ezzel a kampánnyal egy plusz lehetőséget adott számomra, így mindezt most jobban tudtam közvetíteni, illetve átadni az emberek felé.

Az About You Haul videói általában egy – egy szezonális tematikára épülnek. Te tudatosan válogattad össze az általad bemutatott ruhákat?

Abszolút! Igyekeztem tudatosan és változatosan összeválogatni azokat a ruhadarabokat, amelyek szimpatikusak és jelenleg szükségesek voltak a számomra. Így az általam bemutatott termékek közé inkább hétköznapibb dolgok kerültek, mint például egy hátizsák, egy cipő egy hosszú ujjú pulóver.

Mindenesetre azért az elegánsabb termékekről sem feledkeztem meg, ezáltal egy garbót is választottam magamnak, annak reményében, hogy egyszer majd lesz lehetőségem a barátaimmal is kimozdulni valahová, ahová ez a stílus illik.

Izgultál a videó elkészítésekor?

Igen, annak ellenére, hogy már többször szerepeltem kamera előtt, most nagyon izgultam! Teljesen más volt egy haul videót otthon elkészíteni, mint például interjút adni. Be kellett állítanom többek között azt is, hogy a térben a termékek is jól látszódjanak, illetve hangsúlyosak legyenek.

Sokat ötleteltem és gondolkoztam azon, hogy hogyan lehet megtalálni a megfelelő fény, illetve kamerabeállítást, ahhoz, hogy a felvétel tényleg esztétikus és minőségi legyen.

Mennyiben jelentett ez újdonságot a számodra?

A kampány egyben volt megtisztelő és kihívás is a számomra, hiszen fogyatékkal élőként nehezebb volt egy ilyen videót összeállítanom. Remélem, hogy sikerült mindenki számára jó példát mutatnom ezzel a formabontó videóval.

Fenyvesi Zoltán Instagramját itt találjátok!